Concurs mare
  • Comanda mea
  • Cont de client, creare comandă
  • Produse - specificatii, disponibilitate, desc
  • Factura comenzii
  • Livrare colete
  • Modalitati de plata
  • Reclamație / Returnare produse
  • Primire newsletter in email
  • Taxa transport
    • Cum anulez sau schimb ceva în comandă?
    • În cazul în care doriți să anulați sau să modificați comanda dvs., vă rugăm să creați un tichet (mesaj), unde să adăugați numărul comenzii, iar noi o vom anula sau modifica. Comenzile deja plătite nu se pot anula. De asemenea, comenzile ramburs nu se pot anula, decat daca ne contactați imediat, deoarece acestea se pregatesc foarte rapid pentru expediere.

    • In ce stadiu se afla comanda mea, cand sosesc produsele?

    • În ce stare se află comanda dvs., cel mai rapid aflați completând formularul:

      Stare comanda

      Am uitat numărul comenzii, as vrea să-mi trimiteți toate detaliile



    • Cand ajunge comanda?
    • Produsele din stocul nostru se livrează în termen de până la 10 zile, iar celelalte sortimente sunt livrate de către furnizori străini cu care colaborăm, de obicei în termen de 10-40 de zile de la expediere. În ziua trimiterii produselor individuale din comanda dvs., vă vom trimite informații în e-mail. Bunurile din comanda dvs. pot fi expediate din mai multe depozite. Prin urmare, acesta poate fi livrate succesiv în mai multe colete. Coletul dvs. poate ajunge în cutia poștală sau la poștă. Din păcate, nu soseste întotdeauna un aviz din partea postei in cutia dvs. postală. Dacă ați comandat bunuri de la un furnizor străin și coletul nu a sosit în termen de 10-40 de zile de la primirea e-mailului în care vi se anunță expedierea, vă recomandăm să contactati un oficiu postal din apropiere, astfel va veti asigura ca nu se va returna coletul furnizorilor straini. Vă rugăm să ne contactați în cazul în care a trecut timpul complet destinat livrarii.

    • Perioada de livrare a expirat, iar produsele nu au sosit, ce este de facut?
    • În primul rând, vă rugăm să verificați dacă timpul de livrare, cuprins de regulă 10-40 zile (la PRODUSE ÎN STOC până la 10 zile) s-a scurs de la data expedierii produselor de către furnizor, nicidecum de la data comenzii. Veți fi întotdeauna informați prin e-mail cu privire la data expedierii produselor. Deoarece produsele din comanda dvs. pot fi expediate din mai multe depozite, acestea pot fi livrate în mai multe colete. Astfel, fiecare colet poate avea are o altă dată de expediere. Coletul dvs. poate ajunge în cutia poștală sau la oficiul postal. Din păcate, poșta nu trimite întotdeauna un aviz cu privire la coletul din oficiul postal ce asteapta a fi ridicat. În acest caz, vă rugăm să contactati un oficiu postal apropiat cât mai curând posibil pentru a afla dacă este coletul deja acolo și pentru a vă asigura că nu se returnează furnizorilor. În cazul în care timpul de livrare a expirat, iar coletul nu a sosit și nu este încă la poștă, puteți să efectuați o reclamație, urmărind instrucțiunile de AICI. Vă vom retrimite produsele din nou sau returnăm banii, în funcție de alegerea dvs.

    • Nu-mi sosesc email-uri din partea dvs. despre stadiul comenzii.
    • Dacă nu există e-mailuri despre procesul comenzii, mai întâi verificați dacă aveți casuta poștală plină. Dacă există un loc în căsuța poștală, vă rugăm să verificați dacă aveți e-mail în alte categorii ale casutei postale, cum ar fi concepte, diverse, spam, etc.. Apoi, verificați contul dvs. de client pentru a vedea dacă ați introdus corect adresa dvs. de e-mail AICI. Dacă ambele sunt în ordine sau nu vă puteți loga în contul de client, vă rugăm să ne contactați prin Serviciul de relatii cu clientii. De asemenea, puteți urmări stadiul comenzii conectându-vă AICI

    • Nu ați găsit întrebarea dvs?
    • Scrieti aici întrebarea dvs.
    • Cum să fac o comandă nouă?
    • Dacă ati cumparat deja de la noi, conectați-vă la contul dvs, introduceți bunurile în coș și urmați pașii, pentru finalizarea comenzii. Dacă aceasta este prima dvs. achiziție, introduceți produsul dorit în coșul de cumpărături, faceți clic pe Continuați și introduceți adresa de e-mail. După ce ați introdus e-mailul, faceți clic pe Continuați, din nou, pentru a completa adresa dvs., creați și completați parola pentru contul dvs. de client, unde veți putea urmări progresul comenzii dvs. Apoi faceți clic pe Continuați pentru ajunge la rezumarea comenzii. Faceți clic pe butonul Comandă pentru a finaliza și trimite comanda. Acum, puteți plăti comanda, cu ajutorul informațiilor de plată pe care le vedeți expuse la finalul comenzii. De asemenea, vă vom trimite toate detaliile comenzii în e-mail.

    • Nu pot să mă loghez, am uitat parola.
    • Dacă nu vă puteți conecta la contul dvs., accesați acest link AICI și completați adresa dvs. de e-mail. În e-mail vi se va trimite un link unic, iar după ce faceți clic pe el, va trebui să introduceți o nouă parolă. Dacă nu găsiți niciun e-mail, este posibil să aveți căsuța poștală plină, sau e-mail-ul să ajungă în categoria Spam, ori nu sunteți înregistrat/ă deloc cu acest e-mail pe site-ul nostru. Puteți verifica acest lucru cu ușurință, atunci când încercați să creați un cont, AICI. Dacă puteți introduce adresa dvs. de e-mail, înseamnă că aceasta nu a fost încă înregistrată.

    • Nu ați găsit întrebarea dvs?
    • Scrieti aici întrebarea dvs.
    • Au sosit semințe fără specificații, cum cunosc ce fel de semințe sunt?
    • Fiecare tip de semințe vine de la vânzatori într-un colet separat. Fiecare colet are propriul număr, ce poate fi găsit la numele destinatarului pe etichetă (de exemplu Ion Popescu # 123456). Puteți găsi o listă cu aceste numere, după ce vă logați, în informațiile despre comanda dvs. AICI . După numere puteți afla cu ușurință ce fel de semințe sunt în fiecare colet.

    • Nu ați găsit întrebarea dvs?
    • Scrieti aici întrebarea dvs.
    • Unde se află factura comenzii, certificatul de garanție?
    • Certificat de garanție nu se emite, deoarece nu este necesar, pentru reclamatie, la noi veti avea nevoie doar de numarul de comanda. Factura comenzii se poate descărca în secțiunea Contul meu -> Comenzile mele -> Vezi comanda -> Listează comanda AICI. Dacă ați comandat produse de la mai multe furnizori, se va descărca numărul aferent de facturi. Factura comenzii pentru produsele din categoria PRODUSE ÎN STOC o emite compania ATELI Goods, s.r.o. Facturile comenzii de produse ale unor furnizori externi sunt emise de către acești furnizori și îndeplinesc toate condițiile de înregistrare ca documente de evidență externă, nu este vorba despre un document de impozitare în sensul legii privind TVA-ul.

    • Nu ați găsit întrebarea dvs?
    • Scrieti aici întrebarea dvs.
    • A sosit doar o parte din comandă, ce e de făcut?
    • Bunurile din comanda dvs. pot fi expediate din mai multe depozite. Prin urmare, acestea poate fi livrate succesiv în mai multe colete. Așadar, în cazul în care v-a sosit doar o parte din comanda dvs., fără nicio temere, așteptați ca restul produselor să fie livrate. Vă rugăm să ne contactați atunci când a trecut timpul complet de livrare. Progresul coletelor cu o dată estimată de livrare din comanda dvs. se poate găsi simplu, după ce completați formularul.

      Stare comanda

      Am uitat numărul comenzii, as vrea să-mi trimiteți toate detaliile



    • Nu ați găsit întrebarea dvs?
    • Scrieti aici întrebarea dvs.
    • Cum se poate plăti? Se poate plăti ramburs?
    • Puteți plăti online, cu cardul, sau prin transfer bancar, daca aveti internet banking; se poate plati la orice banca, posta, sau cec, cu ajutorul intructiunilor necesare. Instrucțiunile de plată vor fi afișate la finalizarea comenzii, apoi trimise pe adresa dvs. de e-mail și pot fi găsite și în secțiunea Contul meu -> Comenzile mele.
      De asemenea, aveți opținuea sa alegeti plata la primire - ramburs.

    • Nu ați găsit întrebarea dvs?
    • Scrieti aici întrebarea dvs.
    • Cum se reclama, returneaza sau se schimba un produs?
    • Dragi clienți, în cazul în care comanda dvs. este într-o stare de procesare, vă rugăm să aveți răbdare.
      Vă rugăm să nu vă faceți griji, comenzile dvs. vor fi procesate. Mai rapid mod sa faceți o reclamatie pentru comanda dvs. este să completați pagina urmatoare: AICI

      Reclamația dvs

      Am uitat numărul comenzii, as vrea să-mi trimiteți toate detaliile



    • Nu ați găsit întrebarea dvs?
    • Scrieti aici întrebarea dvs.
    • Cum pot reduce frecvența, sau cum anulez primirea newsletter-ului și cum îl reînnoiesc?
    • Dacă doriți să reduceți frecvența trimiterii de newsletter-uri o dată pe săptămână sau să anulați complet trimiterea, faceți clic pe partea de jos a oricărui newsletter, din textul.
      Pentru a anula trimiterea de noutăți din galeria comercială Andelco.ro, faceți clic AICI. Dacă alegeți să primiți un newsletter pe săptămână, vă vom trimite cele mai populare oferte din rândul clienților noștri. Dacă anulați complet abonamentul și doriți ulterior să îl reînnoiți, puteți face acest lucru, în contul dvs. AICI

    • Nu ați găsit întrebarea dvs?
    • Scrieti aici întrebarea dvs.
    • Transportul este într-adevăr gratuit?
    • Taxa poștala se platește numai pentru plata la ramburs. Dacă platiti în avans (plata în cont prin e-banking / chitanța sau card online), taxele poștale sunt gratuite.
      Puteți vedea prețul total al taxei poștale pentru comanda dvs. în coș, mai precis în al treilea pas atunci când alegeți o metodă de plată.
      După finalizarea comenzii, veți primi un e-mail cu informațiile pentru plata comenzii prin ramburs, unde va fi precizat prețul poștal.

    • Nu ați găsit întrebarea dvs?
    • Scrieti aici întrebarea dvs.

Ne pare rău, dar nu există articole pentru termenul căutat de dvs. Încercați din nou cu o solicitare diferită

Nu ați găsit întrebarea dvs? Scrieți-ne.



  • Atașați fișierul

* Câmp obligatoriu

 

Informații importante
NE puteți contacta prin tichet (e-mail), utilizând formularul de mai sus sau prin adresa de e-mail: info@andelco.ro.

Vă rugam să nu ne trimiteți solicitare da mai multe ore cum na ați reveni la sfrșitul rândului.
Contactându asistența tehnica pentru clienții, sunteti de acord cu furnizarea date în scopul marketing de către proprietarul galeriei de cumpărături Andelco.ro, compania Ateli.